מגישי המהדורה: "חילוץ שמפיח תקווה לכלל המשפחות"

מהדורת הבוקר No Comments on מגישי המהדורה: "חילוץ שמפיח תקווה לכלל המשפחות"

לאחר מבצע החילוץ המוצלח, מגישי 'מהדורת הבוקר' בצלאל קאהן ודוד חכם פתחו את התוכנית בשיח על המשך הלחימה ברקע המבצע. קאהן: "אני לא הופתעתי שהחטופים הוחזקו בדירת מגורים ולא דווקא במנהרות החמאס". חכם: "לך תדע כמה דירות 'תמימות' עדיין קיימות ברצועה, אזרחים 'בלתי מעורבים' שמספקים את כל הסיוע לחמאס"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מגישי 'מהדורת הבוקר' פתחו את התוכנית בהתייחסות חגיגית לבשורה המשמחת על מבצע החילוץ המוצלח בלב רפיח: בצלאל קאהן: "החילוץ הפיח תקווה גדולה בקרב משפחות שאר החטופים שגם הם יחזרו בשלום". דוד חכם: "לצד הבשורה השמחה, גם הבוקר שמענו על 'הותר לפרסום' ושני לוחמי צה"ל נפלו בחאן יונס"

חכם: "ביידן לא מתייחס אלינו כאל מדינה אלא כאל ילד קטן שחייב לציית להוראות. בינתיים נתניהו עומד בלחצים. בשיחה עם נתניהו דרש ביידן שצה"ל לא יפעל ברפיח. פעולת החילוץ הלילה הוכיחה את נחיצות הפעולה"

קאהן: "מערכת הביטחון יודעת את מיקומם של חלק גדול מהחטופים. הפעולה האחרונה התבססה על מידע מודיעיני"

חכם: "ראינו את כוחו של המודיעין המהולל של צה"ל וכוחות הביטחון ב-7 באוקטובר. כל הבכירים שטענו במשך שנים שחמאס מורתע – קוראים כעת לעצירת הלחימה. קצת צניעות".

קאהן: "אני תוהה אם כשהנשיא ביידן דרש לא להיכנס לרפיח הוא ידע על פעולת החילוץ המתוכננת. אני לא הופתעתי שהחטופים הוחזקו בדירת מגורים ולא דווקא במנהרות החמאס".

חכם: "לך תדע כמה דירות 'תמימות' עדיין קיימות ברצועה, אזרחים 'בלתי מעורבים' שמספקים את כל הסיוע לחמאס"

האזינו



0 תגובות